Snart dags för barnet...

BF närmar sig.
Med ganska så raska steg dessutom, torsdag den 2:e April är den dagen då det var tänkt för vår son/dotter att entra detta jordeliv. Just nu känner jag mig ganska matt, trött och spänd! Sover lite dåligt men har humöret i behåll!
Som tur är har jag världens bästa fruga, som går igenom denna graviditet med (nästan) rak rygg, och kämpar sig igenom vardagen trots ryggont, och trötthet. Trots att jag uppmanar till vila ständigt, så vill hon ändå laga mat och städa mm!
Men nu börjar det bli lite framtungt där hemma, känner på mig att det bara handlar om dagar nu!

Vill bara ha ett litet tecken nu, en liten slempropp, eller någon liter vatten som går. Vad som helst.....

Kom ni ihåg när man var 7 och väntade på att Tomten skulle komma på julafton, den känslan har jag just nu!
Man undrar vad presenten skall innehålla, ett gossebarn, ett flickebarn, en hund?

Jag har dessutom gått och skaffat mig fettoblåsa la major på läppen! Dags att "läppa" besticken i besticklådan på jobbet, så att alla andra också får läpp-blåsa! Jag är mycket för kollektivt lidande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback