Sliten

När du skrapar i hop ditt leverbröd genom att dagligen prata i telefon, timme ut och timme in, så är det inte optimalt att drabbas av en vederstygglig kråkhosta. Jag blir tokig. Skjut mig i foten...

Anledningen till att jag tar upp bloggen i gen har med vad som väntas skall!
Jag skall bli pappa!!!
Alltså en aledning att ventilera av sig lite orosmoln som skuggar vardagen.
Så nu har jag en höggravid sambo, snart fru, som dessutom är febersjuk och nerbäddad.
Man hör så många historier om hur strålande fantastisk en graviditet är, welcome to the real world, fråga min sambo om hon håller med!

Hon är nu i v 32, så om bara Junior håller hand med fader tid, så är det ca 8 veckor kvar nu! Det börjar bli påtagligt! Nära nuuuu...

Nu håller jag på att måla om "barnkammaren" i den neutrala färgen vitt! Har ni märkt att det är först när man målar man uppmärksammar hur oändligt usel man är på att spackla och slipa. Jag kan slipa och spackla mig till gråt, men DET BLIR ALDRIG BRA! Nu blev jag så upprörd att min hosta brände till lite extra!

3 saker jag skall göra nu: (i den ordningen)

*ta en treo
*Måla en andra gång i rummet
*Gifta mig den 14 februari

siiya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback