Ge mig

Ge mig ett gossebarn/flickebarn NU!
BF är i dag!
Känns dock inte som om det kommer något i dag alls, men man vet ju aldrig med säkerhet!
Min fru låg inte direkt i värkar i morse, utan snarkade och flåsade som om hon aldrig sovit bättre!
Det kan hon ha för övrigt, så duktig hon varit med både middagar och frukostar till sin hårt arbetande man på sista tiden =)

Snart kommer min rödhåriga vän från Thailand tillbaka. Då ska vi språkas och jag kan häva ur mig lite nervösa tankar om dagarna som komma skall! Håll tummarna nu, för nu kör vi.....


Kommentarer
Postat av: En blick in i framtiden :-)

Du tvingas byta blöjor,

nerspydda tröjor,

köra barnvagn genom stan,

medan frun går breve,

visar stolt sin trofé,

som mot din vilja döpts till Nils

På varje middag och fest,

hon skryter högst och mest,

om lilla Nisses fina motorik.

Och på var allmän lokal,

hon driver mjölkcentral,

och vädrar gossens korvfabrik.



Sen bär det ut i bil med dig som bud-kis och chaufför.

Du har familjen bak och sitter skamset ensam fram och kör.

2009-04-02 @ 10:58:19
Postat av: Fralle

Länge leve Uggla!!!

2009-04-02 @ 11:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback