Dags för kontroll

Då var det dags för mig och min bredmagade fru att förlusta oss i sjukvården igen!
Östra väntar med en överburenhetskontroll för den 2 veckor för tjocka magen!
Lilla Nils ( eller Nils-lina) vägrar infinna sig hos oss.
Pyret har likt sin mor visa svårigheter att i bland rätta sig in i ledet och bara följa med i strömmen!
Pyret är också likt sin mor mycket envis, och kommer precis då det behagar denne, redan nu har den lilla vägrat pappas förmaningar, skall bli intressant hur det ser ut i tonåren då!

Jag beundrar min fru som orkar bära på denna koloss till mage! Jag hade nog haft 7 livskriser och 3 sammanbrott vid detta laget, men försöker stötta frugan på mitt bästa sätt. Genom att dra roliga vitsar =)

Inte så stor fokus på annat nu!
Har stadig kontakt med föräldrar, min rödhårige kamrat och Joel! Resten får vänta på sin tid!
Jättekul att morsan & farsan har bokat in en resa till Berlin just då kanske barnet kommer! Jaja, dem kommer ju hem igen!

Kommentarer
Postat av: Mona

Nu är det väl dags för dej och din före detta bredmagade hustru att berätta sanningen (om magen);)

2009-05-30 @ 09:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback