Gör en Henke

Ibland måste man ju få skriva av sig lite, och i dag är en sådan dag!
Jag har liksom Henke Larsson dödat min medverkan flera gånger, men vi dyker ständigt upp som de princip-lösa människor vi faktiskt är. Att säga jag slutar är lika samma som att säga :- Jag kommer tillbaka!
Förretsen va han så bra sist han gjorde comeback, Henke alltså?

Jag tillhör nog en av de få promille som inte hörde att han var tillbaka. (nyheten kom i går, så i medievärlden är det ju en evighet) Känns som det kvittar, hade väl märkt det ändå när EM börjar! Vad är det för kunskap att äga anyway?

Jag fick ju operera ut en visdomstand för den prisvärda kostnaden av endast 3500:-  för några veckor sedan.
Är det något jag kan råda er till, operera aldrig förrän det gör så ont att ni nästan mister förståndet.
För det är ändå ingenting mot den smärtan som infinner sig efter ingreppet.
Först nu börjar det arta sig igen!
Gudbevars!

Ikväll gäller : Bowling 17-18, vila 18-19, korpfotboll 19-20, flickfotboll (titta, ej delta) 20-21, LOST 21-22
Shemat är lagt, bara att följa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback