Mobil

Nä nu är jag sugen på en ny mobiltelefon.
Min gamla har haft olyckan att bli ihopparad med mina nycklar upprepade gånger.
Detta medför inte allt för fördelaktiga repor och hack på skärmen och på touch-paden.
Min telefon är av märket LG Chocolat, och var svinigt het när jag köpte den.
3 veckor senare, var den ur tiden och glåpord som "flinta" och "farfar" började fritt hagla över mig när jag gick på stan. Detta är ju ytterst märkligt, då jag tycker det är coolt att man överhuvudtaget kan prata med en lirare som inte är där alls!

Men nu är min repig och sönder så nu blir det ett köp snart!
Dag 7 går bra utan snus. Fast jag snusar mer och mer onico nu, det är ju inte så gott för semesterkassan. Men det skadar ju inte hälsan i alla fall! Huvudsaken är ju att man har hälsan i behåll, och hatar världen lagom mycket i stället. Glöm inte idrottsgalan i kväll! Kommer det upp en naken man på scenen och skriker "-död åt Tengil", kan det mycket väl vara jag!

image64

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så det blev inte allt eller inget iaf?
Jag tittar in och hejjar på emellanåt :)
Hejja.

Postat av: Frallan

Nä, jag fuskar lite!
Tack för stödet ändå =)

2008-01-14 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback