Gammal vet bäst

Fortsätter på ämnet nostalgi!


Tänk att man i den prima åldern av 17 år(dvs...räknar på fingrarna ...1999) på allvar gick runt i vit fiskarhatt, grå Los-Angeles Raiders t-shirt och Gula IFK göteborg shorts, och dessutom tyckte att man var orimligt snygg!

Eller ännu värre backa bandet ett par år till, 15 år och således 1997.

Jag hade en svart Fila keps, världens största dunjacka som drogs ihop längst ner så att man fick den magnifika looken av en höggravid barbapappa. Under detta ostrukna svarta finbyxor och fula röda skor.

Ni kanske förstår varför jag inte har en modeblogg!


I dag är jag lite mer diskret, vid 25 års ålder har jag lärt mig att man alltid kan ha pikétröja, jeans och luvtröja, och inte se helt efterbliven ut!


Jag tog för 20 minuter sedan ett ödesmättat beslut. Jag slutade snusa!

(Ta inte för hårt på detta, det händer några gånger om dagen)

Jag har nu hållt upp i 21 minuter och 37 sekunder.

Det känns jobbigt redan!


Kommentarer
Postat av: mamma M

Komigen.. Det klarar du !

2008-01-08 @ 16:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback