Dag 4

Utan snus, mår man bus!
Det har gått 4 dagar sedan sist jag konsumerade en GBG Rapé!
Först i dag har jag börjat känna av att jag är lite lättirriterad!
Det är småsaker, som jag annars inte bryr mig om som gör mig galen!
Typ att det luktar fis från en kollegas kontor (nej, Linus inte ditt).
Eller att folk inte kan stava i sina mail, eller att jag hellre skulle vilja spela bowling nu än att sitta här och göra andra folks arbete!
Joel berättade en våldsamt rolig historia i går, om hur en lirare missade ett lägenhetskontrakt för att han börjat gråta! Gråten handlade om hur han i själva verket var rädd för badkar, och hellre ville ha en dusch!
Rädd för badkar, Badkarifobia! 

Motivationen är dock på topp! Jag vill inte ha snus. 
Köpte en onico i går, fungerar hur bra som helst! Undrar bara hur jag skall lycka sluta med onico sedan!
image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback