Dag 3

Jag överlever!
det enda som är lite jobbigt, och som påverkar vardagen är att somnen blir lidande. Jag är pigg som en pensionär på Gekås när jag lägger mig! Tänkte inte så mycket på snuset i går, såg på grammisgalan, med alla pretantiösa fjantar som ursäktar sig för att de vinner pris! Tacka vet jag Winnerbäck som har båda fötterna på jorden, och desutom kammade hem grammis för bästa låt, som faktiskt är BÄSTA LÅT!
Och allvarligt, Kent, finns det inte en liten kent-hatare i oss alla!
Tydligen fanns det en i Petter i alla fall =)

Kör fortfraande på dasspapper under läppen. Men det gäller att byta det ofta innan det blir pappers deg!
Grejen är den, att jag VILL inte snusa. Men kroppen verkar vilja det!
Efter att ha slutat några gånger innan, så vet jag att första veckan är jobbig, sedan blir det lite bättre dag för dag!

Fick en ibjudan om återträff för 9:an, vet inte om jag ska gå! Jag går om Jalle går, han är den enda jag umgås med i dag, och vill umgås med i dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet att jag kan verka skrämmande =D
Satt precis och tittade på kommentarerna samma minut som du skrev.
Jag är inte övernaturlig.. än..

Postat av: Therese

1: WInnerbäck eller vad han heter är skit! Pretto så det är äckligt
2: Det finns en Kent-hatare i mig med
3: varför verkar alla andra utom jag få inbjudan till återträff? Kommer den i lådan eller på mail?

2008-01-10 @ 14:32:34
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Jonas

Therese: Nu säger du inget dumt om min lasse! tänk på att jag har videofilm på dig från 99 när du sitter och gullar med berglund i min skinn-soffa!
YOUTUBE!!!!!
Sandra har fått en inbjudan i alla fall!

2008-01-10 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback