Alla händerna i taket....

....det är tisdag, dagen som påminner om det föruttnade skal som omsluter Lucifers hjärta!
Dagen som är en meningslös gegga av hopsnickrade dumheter!
Tisdag helt enkelt!

Snusningen går bra, det var exakt en vecka sedan jag slutade i morse 09:27
Det går faktsikt läskigt bra! Jag kör ju onico och det går väl ca 3 dosor i veckan!
Det skall jämnföras med det ohyggliga intaget av 1 ochenhalv dosa GBG rapé som förpestade min läpp dagligen!

I morse ringde jag till en butik i Karlskrona, klockan var 08,36.
Jag möttes av en telefon röst som sa: - Det är alldeles för mycket folk i stormarknaden nu, så vi hinner inte svara.

Visst, svenska folket är ju kända för sitt ljuvliga morgonhumör, och ännu mer för sitt sug av att storhandla en tisdagsmorgon! det ljögs för mig denna tisdag, och det var dessutom ett icke levande väsen som ljög. Kan det bli en sämre uppstart på veckans tröttaste dag!
Jo det kan det!
Det stavas 18 koppar kaffe och en nattlig vila på en kvart, då är man glad i galocherna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback