facebook!

Nu är jag tillbaka tillfälligt!

Min hallondoftande sambo har introducerat mig för internet sajten Face-book. det är som en slags Lunarstorm för människor som inte skriver: ey bitch & LOL WTF i varje mening!
hittade massa gamla lirare från förr. Typ Strandman, min gamle reggisörs-vapendragare, vi gjorde storartade mästerverk om mobbade killar som dog i slutet! Det spelade egentligen ingen roll vad filmerna handlade om , bara någon dog och helst då på slutet...men efter 3 filmer försvann chockeffekten och då var vi slut som demonreggisörer, och fick ägna oss åt att försöka klara Matte B för 3.e gången!

Helgen har varit fyllt av våldsamt festande! Firmafest & 25-års kalasen avlöser varandra, mitt i det en middag till morsan som ska ha sitt den 27:e.

Nu laddas det däremot upp till mitt 25 års kalas som skall hållas hov i kikås.
Jag har redan nu räknat ut att mim kropp måste säljas minst 7-19 gånger innan jag kommer att ha råd med allt som jag vill köpa tills dess. Men det löser sig säkert som skitgubben sa, jag får prioritera.
1. Billig fulöl
2. Gäster
3. Salta pinnar
4. Rena fillingar

Äh va f*n, det fixar sig!

Kommentarer
Postat av: Einemarken

Härmed anmäler jag officiellt mitt intresse för att komma på ditt 25-års kalas
;)
Face-book är allt så inget ställe för dom som skriver "ey bitch & LOL WTF" i varje mening utan ett ställe för dom som skriver "... is the shit" i varje mening istället? :) Gud va bra
:-p
Jag tar med gitarren den 22:e
;)

Postat av: FRANS

Äh, man måste ju vidga sina vyer ibland! Ta du med gitarren så slipper farsan slita på sina 3 aukustiska och sin Fender och sin fejk-fender!
Jag tar med munspel tjofräs!

2007-05-29 @ 14:51:29
Postat av: Anna Tholinsson

Jag och Martin kommer först och går sist, bara så du vet! Och jag vill inte ha någon billig fulöl, jag förväntar mig vin av den röda sorten och med bra klass!

2007-05-29 @ 16:21:41
Postat av: Fralle -

Vid en viss tidpunkt på kvällen kommer ni inte märka om det är fulöl eller finvin i alla fall =)
Tack för i Söndags, det var trevligt!

2007-05-30 @ 08:15:19
Postat av: Therese

Har redan meddelat din kära sambo om mitt och J.s frånfälle från din fest men jag meddelar dig också. Vi är fortfarande i Grekland då du har festen... Men det jämnar kanske ut sig eftersom ni inte är hemma när jag har min fest heller :-)

2007-05-30 @ 10:27:18
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback