Mitt moraliska dilemma

I höst börjar den nya serien Heroes på 4:an, den går just nu på canal +.
Då denna TV-serie är snuskigt bra, näst intill beroendeframkallande så har jag försatt mig i ett moraliskt dilemma.
Jag har en bror som "fixat" massa frächa avsnitt åt mig, som jag givetvis i god tro vet med mig att han inte brutit upp några som helst upphovsbarrikader! Jag antar så klart att han köpt hem dem från någon trevlig portal för en ringa summa och sköter sig enligt lagens ramar på ett föredömligt sätt. Äh, vem lurar jag...
Jag som ständigt vurmat för att man inte ska ladda ner, har nu börjat ge med mig och anser nu att man kan nicha sig lite och inte bör ladda ner MUSIK!
Det är fult att ladda ner musik, om man då inte råkar vara "Speaker" och behöver musiksen för välgörande ändamål då förstås. I alla andra fall är det fult och lagvidrigt.

Hjälp.... jag börjar vika av mina annars så instansade principer.
det är väl bara at inse att jag inte är någon princip människa!
Fuck principer, det är bara legosoldater och präster som har principer!

Ja menar va fan, om
Gloom sätter sig och kollar på lets dance, då måste väl även jag kunna vända kappan efter vinden i bland?

Jag är en laglös man....gulp....

Kommentarer
Postat av: Gloom

Jag sitter INTE och kollar på Lets dance!!! Jag och frugan brukar dansa till själva, det spelar ju sån härlig musik att dansa till!!! I fredags fick ju vi dansa vals till Metallica!!!

Postat av: Gloom

Förresten, såg du rescensionen av Writers edge, Danne du vet, i GP i helgen? Han fick bara två fyrar...

2007-03-19 @ 13:13:21
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Sanna

Fralle: Du har väl gjort värre saker än så??

2007-03-19 @ 18:44:43
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Therese

Hemligheten med kappvändning är att försöka dölja det så gott det går... DU har ju nu outat det så skyll dig själv.

2007-03-21 @ 10:54:09
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Frallan

Gloom: Visst...du är en sann vals-människa, som upskattar vals när den är som bäst. Nej jag såg inte Danne..vad stod det..finns länk?
Sanna: Jo..*skäms*
Tessy: Jag tar tillbaka allt...lovar att inte outa så förbannat!

2007-03-22 @ 13:49:24
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback