En grym present

Yours truly fyller ju år nästa söndag.

Kd-Tessan har verkligen inte legat på latsidan när det gäller present-giveriet.
En magic 8-ball. Äntligen svar på alla svåra frågor. Tackar tackar...
Jag vet nu att:

Pollen säsongen tar slut
Att jag inte kommer att mörda någon
Att Einemark kommer att ha slips på sig på kvällens 25 års kalas för Löken
Att Bowlin är världens hetaste idrott
Att Jitex vinner allsvenskan inom 2 år
Att vår granne under oss, den sure, dör inom 3 år

Tänk allt detta hade jag varit oviss om om jag inte haft min 8-ball....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fy skäms att önska livet ur gammla ;)

Postat av: Frallan

Jag önskade inte....I just Aaaaaasked the magic ball...

2007-06-18 @ 08:02:44
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therese

Presenten var från josse också faktiskt. Visst är de underbara de där svarta kulorna!? Hur var livet innan liksom? Går kanske inte att jämföra med mobilteleofnins revolution men nästan!

2007-06-25 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback