Vilken JÄVLA helg

Helgen fick en vederstygglig början, då Mr 26 Einemark-old-like-the-street eskalerade totalt och vann över mig på bowlingen med ynka fattiga tafatta 4 PINNAR! ( 1 pinne = 1 kägla för er oinvigda)
En av de mest retsamma förluster då en enda lyckad ruta till på mina usla serier hade  gjort att jag fått bada i segerns champagnebad, men icke.
När herrn hade mobbat mitt psyke till stekfett, slog vi oss till ro hos min farbror som även han fyllde år denna helg. Där blev det tacos-middag (och Whiskey-provning.
Eller ja, jag provade 1 och samma whiskey, och kanske en smula för mycket, jag har blivit en mycket vuxen och finkulturell människa som låter whiskeyns ädla dryck behaga mig.

I lördags partajades det med förfest-middag hos min ljuvliga kusin med trummis, vi fick en fördrink i form av "Redbull-hmhm"...det var nog mycket "hmhm" i den för så vansinnigt salongsberusad som jag blev har jag inte varit på bra länge. Till vår granne Tantens stora fasa, började jag fräsa lite ägg & Bacon kl 3 pånatten hemma. Vi var hungriga!

Annars hejjar jag på min norrtälje-kidnappade vän, Jalle, som har kommit till final i Sveriges dassigaste badrum. De är tre stycken som är kvar i tävlingen. Det påminner mig om att ta med min stomipåse nästa gång det skall göras besök där. Vinner han får han totalrenovering.
I varje norrtälje tidning finns en talong att rösta, så har ni den tidningen så rösta på den killen som har köpt nästan hela upplagan av denna tidning, han med den röda vionnarskallen.
Good luck!

Åh min bil går som en klocka igen, efter pelles utmärkta service, gött!


Kommentarer
Postat av: Gloom

Finns det nån bild på nätet där man kan se tävlingsbadrummen?

Postat av: Frallan

Har förskt kolla det, men inte hittat något!
Tidningen heter Norrtälje tidning...
Får fota en paopperstidning och lägga in!

2007-01-29 @ 13:26:35
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: mattias

Vill tyvärr kära Fralle berätta att din annars så underbara blogg idag innehåller faktafel. I den horibelt spännande tävlingen "Värsta badrummet" finns fem finalister kvar. Röstningen avslutades i fredags och vinnaren blir meddelad idag eller imorgon.

2007-01-29 @ 14:03:09
Postat av: Frallan

Jag ska straff-k****a mina källor!

2007-01-29 @ 14:44:29
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Anna Tholinsson

Haha..vi fick ju ägg och bacon klockan-jätte-sent-på-natten/morgonen. :)

2007-01-29 @ 15:36:09
URL: http://pepper84.blogg.se/anna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback