Okej upp till bevis

Då ska vi se vi tar detta i tur och ordning med kommentar.
Kul att så många engagerade sig i detta, även utanför datorvärlden.

Jag gjorde denna riktigt svår, kanske lite luddig till och med...men what a heck!

Lets take a look...

1. Jag har åkt fast för snatteri av en plånbok i Ullared i den ringa åldern av 23 år!
Detta är sant, men det handlade mer om att jag provade så många plånböcker att jag till slut glömde ta ur en ur bakfickan, detta ver ett av de emst pinsamma ögonblicken i mitt liv

2. Jag har anklagat pensionärer på farmors begravning, att de kom dit bara för gratis-maten.
Detta är falskt. jag anklade givetvis inte pesnjisarna i fråga, lite vett och etikett har jag lärt mig. Däremot skojade jag om det, fast inte vid själva middagen utan långt efteråt!

3. Jag har sugit upp min systers hamster Hampus med en damsugare, för att se om det "gick"
Sant, hamstern var i buren och jag skulle dammsuga lite i buren, för att göra det fint för djuret. Slurp sa det och jag kastade mig över damsugarpåsen där en panikförd hamster förmodligen trodde han kommit till helvettet.

4. Jag har supit min systers undelat "Bebben" full på en av de ökända Balkong-festerna
FALSKT! Nog försökte jag detta, och var bra nära att lyckas, men min sambo avrådde mig å det starkaste.
Med tanke på den mängd jag hade tänkt att "skvätta" i så är jag glad för det, då den förmodligen stendött efter 3 sekunder.


5. Lyft upp min kusin uppochner och släppt han ner på parketten med huvudet före, och sedan mutat han med 300 hockeybilder för att vara tyst!
Sant, jag höll han upp och ned på då han släppte lite väder, av en reflex, då jag tycker andras fisar luktar kofta, släppte jag taget för att skyla mina luktorgan. Var nog 14 år då tror jag.

6. Brytit mig in på en söndrig krogtoalett för att utföra nr 2, för att sedan förstå att spolmekanismen inte fungerade!
Sant. Tyvärr hände detta när jag bara var 24 år, så man var ung och dum kan man säga. Nu när jag snart är 25 är jag mycket mognare och redsam av mig. Jag är portförbjuden i Varberg!

7. Ringt en person som låg i koma
Sant. Kanske lite kuggfråga, då man omöjligtvis kan ringa en koma-kille. Men ringde gjorde jag och fick till svar att personen i fråga krockat med bilen, och ligger i koma. har aldrig blivit så paff innan.

8. Ätit up en citron för 20 spänn
Sant. Mest en utfyllnadsfråga i brist på fantasi. Arbetsgivare: Einemark.

9. Offrade nationella provet i Matte på Gymnasiet för att vara med i en TV-inspelning.
Sant. Fick en fråga om att göra en inspelad TV-Show på MTV produktion. Kunde inte tacka nej, så jag slängde provet på läraren och sa att : Matte är inte min grej!

10. Svimmat 10 000 meter upp i luften, på väg till Kanarieöarna
Jätte sant. Jag flög till grandkanaria, utan mat elelr dryck i min mage. Jag kände mig matt och tog mig mot flygtoaletterna, jag bankade på den låsta toaletten och skrek att de fan måste skynda sig. Stackars tanten som var på toa. Sedan däckade jag mitt framför spritvagnen. Illa!


Så 2 & 4 var falska. närmast var väl då Tessan, men hon gissade 3 gånger, så ingen vann!
Tack för visat intresse

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vadå gissade 3 gånger!? Jagresonerde mig fram så om du tycker att jag var närmast så måste det betyda att jag vann.
JAG VANN!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback