Ide var det ja...

Nej, jag har inte gått i ide, men jag har haft en hel del att stå i. Dels har jag firat en lustig högtid då man köper saker, som man ger bort till andra personer samt tar in ett träd i vardagsrummet och pryder det med röda kulor, sedan har jag stoppat grisens bakdel i ugnen och ätit den varje morgon!

Julafton kallas det nog!

Tack Einemark för den förnämliga nyårssupén, nästa år är det jag som har den, så samlar vi alla på ett ställe i stället för den årliga nyårs-turnén hem till Berg osv.

GOD FORTSÄTTNING bloggers.

Nu är snart allt som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: Anna Tholinsson

Hade ni ett trevligt nyår?

Vet du, även om det är långt kvar tills morsorna fyller femtio så kom jag på att vi måste skriva en rolig sång till dem! Hitta massa balla bilder och göra ett kollage kanske? Vad sägs?

Postat av: Jonas

I´m on to it!

2007-01-08 @ 09:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback