Gubbarna eldar tak

Sitter på "the office" på min ergonomiskt riktiga stol.
Har funderat på det där, jag halvligger som en säck mjuk potatis på min stol, hade lika gärna kunnat ha en gungstol i stället för dessa svinigt dyra sittdon, som det finns mer inställningar på än vad en tonåring har pormaskar.

På grannbyggnades som jag ser genom fönstret står det 2 män på ett tak, de har stått där i tre veckor nu. De eldar på något. Jag hoppas det är fiskmåsarna de eldar på, för de bajsar alltid ner mitt fönster så omsorgsfullt på våren. Fattar inte hur måsjävlarna gör för att träffa ett fönster så klockrent och skapa en marmorerad bild som påminner så om ett kallt vinterkrig, varenda dag i veckan!
Fan vad meningslöst att vara fiskmås.

I afton skall det firas att Einemark blivit gammal och en  grå tinningarnas man med lite bowling och lite Ox-filé. 26 år på denna jordeskorpa, utan att egentligen fått uträttat så mycket.
Men vem är jag att tala, vars störtsa bedrift är att ha berest franska Taize, med 500 broder-tuckar, en japansk präst och alkholfritt vin. ( *bläh*)
Och min andra vän Jarl åker till Brazilien för att bli rånad och lemlestad av urinvånare med förkrymta huvuden som gnider in hans ögon med rått-kadaver och havssalt.
Tyvärr får han det nog väldigt trevligt, och jag sitter här i fucking Mölndal-city, som inte visat ett vårtecken sedan Kommunfullmäktige red ranka på Olof Palmes farmor.

Jag önskar Sommar, och det illa kvickt.
Grill, och ljust och naket!
Viva la sommar!

Vad grått detta inlägget blev då...haha...men annars är det bra!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänk så här, innan du vet ordet av har hela Göteborg slagit upp varenda uteservering dom kunde finna, och lika snabbt har dom tagit in dom igen. Då ångrar man att man inte njöt när man hade allt framför sig. Typ som inför en resa...nu ska vi ju längta. Åhhh vad vi längtar!

Postat av: therese

Vi får väl boka det där huset i Thailnad då eller vad säger du?

2007-01-31 @ 19:59:56
URL: http://kdchicks.blog.se
Postat av: Frallan

Du och jag och våra samboende? Låter som en klockren idé! Nu ska jag bara prostituera mig också så vi har råd=)

2007-02-01 @ 08:10:44
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therese

Är du dum eller? Vi låter våra samboende prostituera sig!!

2007-02-01 @ 12:23:58
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Frallan

Så klart!

2007-02-01 @ 12:29:27
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therese

Du får maila mig så gör vi upp planerna!

2007-02-01 @ 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback