Spännande kurs

Vi går hela dagen i dag, en kurs för ett nytt bizznes-system!
Det första vi fick lära oss var chatt-funktionen, det var också det sista vi lärde oss då vi fann vilket stort nöje det var att prata via datorn. Faktiskt roligare än vad det låter som. Våra kursledare måste hatat oss som pesten, om de nu hade varit inhyrda, riktiga kursledare, i dag var det våra kollegor som ledde kursen och det var dem som chattade som mest!

Den mest frekventa chattkommentaren just nu: OH AAAH, DU E SÅ GOOO, ENNA!!!
(efter låten med samma namn)

Det är återigen fredag, och helgen lyfter på locket.
Min vän Joel den 1:e av Hockeyfrilla, skall piskans röda sår få slicka i afton, då hans fejs ska få avhandla en burk storstryk i bowling! Bowling är en sport för verila män & mästerverk!
Den traumatiska svackan jag haft är ett minne blott och i kväll måste jag upp till bevis!

Nä kursen börjar snart igen efter lunchen, då kanske vi kan få lära oss att prata med varandra på riktigt, tänk dagens teknik, en framåtmarch utan dess like!

Hav en skön helg, med allt vad det innebär!
Själv blir jag gräsänkling en stund i kväll, det är då vi riktiga män tar till flaska, gråter och känner oss ensammast av de ensamma. Sedan svimmar vi av til en repris av "våra värsta år" och drömmer drömmar om Josefin Bournebosch ( Eller hur nu hennes namn stavas)
( inte jag då svärmor, utan alla andra slynglar som inte är svärmorsdrömmar)

Kommentarer
Postat av: mamma M

Tur för dej!

2007-02-23 @ 13:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback