Sköjj!

I bland blir man så trött!

I morse utnyttjades jag av min sambo till att kör henne till dagis ( inte förskola DAGIS).
Jag var väldigt trött efter mina 8 timamrs skönhetssömn, att jag tog E6 ut mot Göteborg, precis när jag svänger på känner jag:
...men fan det är ju inte alls hit jag ska.
Jag ser lite av Lisebergstornet och åker av vid kallebäck, har precis förlorat 6 minuter av mitt liv.
Varför kör jag fel jämt och jävla ständigt. Jag behöver en GPS, och det akut...mediamarkt here I come!

Fast när det gäller morgon tröttja kan nog ingen GPS i världen rädda mig.
Dagens vigvatten kastar jag på Ö-helvetet Hisingen, där är ju omöjligt att hitta någonstans.

Hjälte som jag är, skall jag inte spela innebandy i dag, utan hjälpa min kära svärrmor bära tunga möbler.
Det är sånt som svärmorsdrömmar gör...

I morgon är en svart dag. begravning (igen).
Jag börjar kunna psalmerna utantill nu, det är alltid samma. Dem är inte särkilt bra heller!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svärmorsdröm??!! Fralle i ett nötskal!

Postat av: Therése

Hur ung är din sambo egentligen?! ;)

2007-02-09 @ 13:48:41
URL: http://southbeach.blogg.se
Postat av: Therese

Min mamma Karin har ett tips till dig: använd kartdelen i telefonkatalogen istället för att köpa en dyr GPS.

2007-02-10 @ 09:25:50
Postat av: Fralle

Sanna: Jag försöker ju vettu...
Therése: Hehe, ja hon har i alla fall gått förbi dagisålden, men hon går dit ändå...konstigt=)
Tessi-bardessi: Har du provat att slå i kartor när du kör bil? Fan jag fixar inte ens att byta skiva när jag kör....

2007-02-10 @ 16:12:35
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback