Saxofon-porrig

Lite saxofonporrigt väder ute i dag, lite grått med regn i luften, knullrufs på huvudet och en erotiskt doft av diesel i luften!

Förmodligen blir det söderns-land i sommar, med resa till ett land som inte dränks i vatten i december.
Skall bli underbart! Mammsen och Pappzen skall med....

Terror-tessan håller på att manipulera i hop en resa med våra sambos till Thailand något år framåt.
Tess, det finns vissa villkor för en sådan resa:
1. Inget femenisttjöt, what so ever.
2. Absolut inget tjöt om räntor, bolån, politik eller Gudrun Shyman.
3. Inte bli kidnappad av gerillan.
4. Inte bli brunare än brunögat
5. Inget prat om Karlstad, Bengt Alsterlind eller färjestad ( Tvi tvi)
6. Alla diskussioner skall enkelt kunna vändas till plumpa sex-skemt.
7. Ingen får säga till Fralle att "det var nog sista ölen"
8. Ingen får vinna över Fralle på biljard
9. ingen får reta Fralle för att han skriker som en kvinna i vattenrutchkanan
10. ABSOLUT inget jävla nyttighetstänk i form av träning, points, spenatdrinkar och diet-pulver.
kan alla dessa 10 punkter hållas, så kan jag tänka mig en sådan resa i framtiden.

Fredag i dag dårå.
Och min axel smärtar då jag spelat för mycket nintendo DS det senaste.
Och mitt hjärta smärtar för att Joeljävel har nått en av sina sällsynta bowling-toppar.
I kväll ÄGER jag ditt fejs, orka leva....Joeljävel!

Kommentarer
Postat av: Einemarken

Hör du det????.....Hos mig har det hörts jättetydligt hela veckan.....och det blir bara tydligare och tydligare...Är du säker på att du inte kan höra det???...

...Ljudet av TRE raka segrar... =)

Postat av: Therese

Jag tror nog att jag kan klara av de där punkterna.. Fast det blir ju lite svårt att planera resan eftersom du inte har någon koll på vart vi ska!!! Men det bästa är om jag tolkar allt du säger till mig tvärtom så blir det hyfsat rätt.

2007-02-02 @ 10:21:10
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Fralle

Einesnark: Du har 2, märk väl Två, segrar, av 8...vilket endast bevisar att du inte är HELT under ytan.
Tess: Jo, så är det nog!

2007-02-02 @ 12:25:12
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therese

Vad skönt att du håller med mig någon gång!

2007-02-02 @ 14:03:13
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag har också skaffat en blogg... men min är inte så rolig som din min älskling!!!
Nåt måste jag ju låta dig vara bäst på :P

Nu skall vi titta på film, vi ses i soffan!!
Älskar dig!!

2007-02-02 @ 20:35:56
URL: http://pandy.bloggspace.se/
Postat av: Einemarken

Fan Fralle.....du ägde mitt fejs..... ;)

2007-02-03 @ 10:40:16
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: emma

jag vil ha en film som e hery poter 4

2007-02-21 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback