Morotsdipp i mitt fejs

Nu har jag knaprat morötter med dip så jag mår illa.
Mellofestivalen fick stryka foten en del, då jag kom på att jag tagit ut fel personer till fel lag till morgonens matcher i det ädla spelet "kägel". Jag vill helst skylla på någon annan, helst min sambo, men något säger mig att hon inte gärna tar på sig det. *gah sliter mitt hår***

Min sambo och min sambos vän sitter ute och tittar på varandra i gamla skolkataloger. Mycket skratt och tjo...Jättekul. Ingen ville se när jag var lite och ful, med min dansbandsfrilla och min fräna hockey-tröja. Jag får väl åka hem till mamma eller nåt, som uppskattar mitt jätte-ego!

Byggmark åkte ur...han trodde det var BOB-mästerskap, eller otoberfest eller nåt och åkte kana...stå på skidorna karlusling...ramla gör man på fyllan inte i VM.

Än är det lördag...

Kommentarer
Postat av: Molle

Här sov man sig igenom mellofestivalen. Lika bra det. Favvon Magnus Carlsson gick ju ändå inte vidare.
Nu är det bara att ladda inför morgondagens lagtävling. Det är bar o åk med is i magen o med tungan rätt i mun........

Postat av: Nettan

Hmmm.. du verkar inte ha fatta melodifestivalens galmour! ;)

Kan aldrig tänka mig att du hade hokeyfrilla?! HAHAA!

2007-02-18 @ 18:52:57
URL: http:///www.nogg.se/jeanetteborgh
Postat av: Frallan

Molle: Jag missade ju en större del av den, men på lördag är det Mr Uggla, så då lär jag sitta klistrad som ett frimärke på torrt papper!
Nettan: Yo la nette, jag hade dansbandsfrilla, differenticus GIGANTICUS! Syns!

2007-02-19 @ 08:21:28
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Fredrik

Mmm morötter och dipp :)

2007-02-19 @ 10:41:26
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback