Kreta here I come

I sommar har farsgubben och morsgumman bjudit min sambo och mig på resa...till Kreta i 2 v!!!!
Och jag som höll på att boka in vandrarhem i bollebygd och Malmköping, får en slentrian sverigesemester! Jag kan givetvis inte tacka dem nog för detta, men dem vet nog hur tacksamma vi är!

Så vi blir ett glatt gäng på 13 personer som skall fara, och jag längtar redan som ett barn på Bar-Mitzvah!
Så här glad har jag inte varit sedan jag rakade könet med Einemarkens rakhyvel...

Jag har spelat bowling i 10 år, utan att äga ett par riktigt bra bowlingdojjor. Jag har alltid spelat med hallens söndersvettade lapptäcken till bowlingpjux.
-Och bowlingskor som är så fina, tänker ni!
HA!-, säger jag! Det finns vackra skor också.

Missade mello i lördags, var på Cabaret på Rondo, fick mig lite snäva höftvickningar av Peter Jöback!
Men snart är det UGGLA på mello, då blir det fest.....

Kommentarer
Postat av: Sanna

I LÖÖÖÖÖVVVVEEEE Kreta. Vart på Kreta ska ni bo??

(Nej jag ska nog inte åka dit jag med, höhöhö).

Postat av: Einemarken

JO! Som hela samtalet i går handlade om men som ändå aldrig kom på tal; Har du min kavaj? Och i så fall, är det din kvaj som händer här på min hatthylla?? =)

2007-02-13 @ 12:03:32
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: Frallan

SANNA:Jag vet inte du, men snart vet jag det!
Einemarken: Kavaj? Nej jag har min egen, jag tog aldrig av den i fredags, bara när jag gjorde mina 150 hävningar i bjälken, men jag tog på mig smma igen! Jag tror det luktar lök.....;o)

2007-02-13 @ 12:33:56
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback