Gör det igen, för oss Fralle

Penibelt i kvadrat gott folk!
Jag gjorde det igen, att utrycka lycka i superlativ är kanske inte den starkaste sidan jag besitter.

Jag ringde vår lagerchef, mannen med skägget, Kalle. han skulle fixa i väg en expressorder för mig.
Jag utryckte mig välartikulerat: Kuk-Bra Kalle!
Allvaligt...vem säger så?

Och det är inte första gången, förra gången jag sa likadant och fick skämmas var när jag ringde  Rüdi på Gothia cup, han blev mäkta förvånad, och jag la på mitt i hans mening.

Jävla Freud, lämna mig ifred!
Solen skiner i dag!

Jag mailade med
tessan i går, och vi kom fram till att hon är den enda person som någonsin slagit mig, rätt på snoken. Jag hävdar att hon gjorde det i onödan, hon hävdar att hon njöt skiten ur sig själv.
Om det var befogat får jag nog aldrig veta, det enda jag gjorde var att rädda min nuvarande sambo från en kille med tjejnamn! I did what every Fralle would do!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du uppmuntade Sandra till otrohet och jag hade varnat dig... Jag måste ju vara konsekvent. Om jag säger att "jag slår dig om du gör så en gång till" och då gör samma sak igen är det väl klart att jag måste slå dig!

2007-02-07 @ 09:47:35
Postat av: Sanna

Vadå, kan du skämmas??!! Det har inte jag uppfattat!

Postat av: Frallan

Jag skämms inte för mycket, men detta var lite pinsamt! Fast nu skrattar jag mest åt det.

2007-02-07 @ 11:06:04
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Gloom

Jasså jobbar Rüdi Völler på Gothia cup?

2007-02-07 @ 11:23:24
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Frallan

Absolut, i egen hög tysk person!

2007-02-07 @ 12:37:02
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback