En sketdag eller en bra dag

Det är kul att läsa på andras bloggar om hur man skall acceptera alla hjärtansdag eller inte.
Jag har mer sett det som att de som vill fira den gör det, och de som inte vill låter bli.

Varken jag eller min sambo är så där jäääättenoga med denna dag. Från början var det tänkt att vi skulle träna fotboll resp bowling, men så föreföll det så att vi valde att fira den ändå! Men å andra sidan är det anledning nog till att kanske bara umgås. Man kan ju lika gärna umgås med en kompis eller en förälder...eller Gud om man vill det.  Varför ska man reta upp sig på denna dag, det är väl bara att skita i den som man gör med allt annat man inte gillar, blogga crap-en ur det och sedan :skit it som prästen sa...

Däremot har jag aldrig förstått vitesen med Valborg, totalt meningslös högtid. Bara en anledning att dricka sprit, och det kan man ju göra ändå! Hatar valborg, död åt valborg!

Ska hämta pappsen och 2 polska kvinnor (hm) i natt, jag är en jävla snäll kille!
...och en bra son!
men inte lika bra pudel-pappa, jag har adopterat bort min pudel till morsan.
No more plocka bajs in minusgrader!

Livet ÄR en fest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, och nu är det ju 364 dagar tills nästa gång så jag tycker vi skippar diskussionen för den här gången :-)

2007-02-15 @ 18:39:06
Postat av: Sanna

Jag tycker att ni verkar ha haft det vrålmysigt! Bortsett från dina skor då. Som svar på din fråga, jag skulle tycka att det var jätte bra om min kille (ponera att jag har en) skulle unnat sig ett par skor! Bara han kom ihåg att pussa på mig extra mycket!!

Postat av: Fralle -

Anonym: sant, låt oss hata Valborg i stället!
Sanna: Ska hela sanningen fram, glömde jag faktiskt att visa upp dem, men jag är ju glad för dem i alla fall! Din ponerade kille skulle förmodligen pussa i hjäl dig gumman!

2007-02-16 @ 08:26:00
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: mamma M

Skulle vilja höra S om du glömt köpa något till henne på all hjärtansdag!

2007-02-16 @ 08:35:10
Postat av: Sanna

Fralle: Men hallå!! Hur kunde du glömma av det?
Tack bowlingkungen, du är snäll du! Jag hoppas också på att han hade pussat mig till vansinne.

Visst känns det att det är fredag i luften??!!

2007-02-16 @ 09:41:29
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Fralleman

Mamma m: hey, du har med en svärmorsdröm att göra, jag glömmer bara saker nästan, inte fullt ut!
Skulle du få reda på va jag la på hennes present, skulle jag förmodligen inte vara någon svärmorsdröm längre =)

Sanna: Det kommer fler tillfällen, och ja..Friday in the air...i can smell it coming!

2007-02-16 @ 10:19:35
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback