Tror jag är på bättringsvägen!

Har inte frusit eller kliat i hjäl mig på några timmar nu!
Känns lite bättre!
Fick i mig lite kortison i går (12 tabletter*hugah*), min sambo varnade mig för att man blir tjock av detta ämne.
Jaja bättre en glad tjockis, än en nyponros...full av kli!

NU bärkar det hän till Hönö på konferens på fredag, då hoppas jag det lagt sig!
Det stod på lappen: Tag med badkläder!
Hm... 16 grader varmt, och isande höst ute....klart här ska badas!

I övrigt så blev det inga medaljer på Friidrotts VM i dag. Holm 4:a, Kallur 4:a....ushanimej!
Varför gjorde dem inte rätt från början! Vi svenskar kräver medalj, och får vi ingen medalj, då blir det lynch-mob!
Stackars kallur, grät och stånkade! Det är väl inte så ila att vara fjärde bäst i världen, och på häck dessutom som verkar så tråkigt och svårt. Jag hade tycket det varit roligt, bara att få vara med i TV!, sen att man springer 100 m på 15 sekunder hade kanske inte varit så mycket att skryta med.
Nä, nu hoppas vi på Ricky Brushs comeback i kula. Det var en rejäl karl, med mycket manligt skägg, och han svek aldrig!

Fotnot: Visst var det Mustafa Mohammed vars balle trillade ut under ett lopp för något år sedan!
Verkar som om media lagt locket på denna sensation! Konstigt? Eller drömde jag det?

Kommentarer
Postat av: Gloom

Musses pung... det måste jag ju forska vidare på då jag har väl utvecklade informatörer i branschen!!!

Postat av: Therese

Vi får frgor om vad som hänt med magic 8ball. Dags för en kraftsamling från oss båda?

2007-09-13 @ 15:26:45
URL: http://magic8ball.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback