Tisdag i mitt fejs

Efter en het helg med Karlstad och allt vad det innebar, fick jag varva ner rejält med en kamrat i går.
Vi tog våra ben och gick en sväng i det fantastiska strövarområdet Herkules i östra Mölndal-City! Det var tydligen orienteringstävling där…ORIENTERING! Det var ju det man hatade som mest i skolan, och nu led man med alla dessa unga barn, vars föräldrar förmodligen tvingat in dem i dessa dumheter. Barn ska sparka boll, inte springa vilse i skogen. 

Jag och mitt sidfläsk fick oss en chock när vi gick våran ”Mil”. Chrille som tydligen praktiserat ”promenad” innan, hade inga problem med vare sig tempo, eller mjölksyra medan jag å andra sidan gjorde mitt bästa för att dölja min vekhet och höll på att tyna bort av båda.Det var ganska trevligt där i skogen, trots att alla löpande kvinnor tog annan väg när vi kom gående, det är hemskt att det är så. De tror förmodligen att vi rövar & våldtar allt i vår väg, när vi i själva verket knappt skulle våga palla ett päron. Men jag förstår dem, det är en sjuk värld vi lever i. 

Vi samtalade mycket om drömmar, och jag berättade för Chrille att jag är i startgropen att börja sända radio igen. Det är ju något jag kan, och har gjort, och dessutom gjorde jävligt bra.Det är bara allt runt omkring som är jobbigt, allt förarbete, fixa sponsor till licensen, fixa en bra programtid, hantera groupies, slåss med flaska osv. Får se om jag orkar.  

Idol hade en av sina gallringar i går. Jag reagerade 5 gånger på att Clabbe Af Geijerstam har blivit sällsynt gråhårig på kort tid, och har skaffat sig en riktigt ”fladdrig” hals. Han är ju ganska skön, han pratar som om hela livet vore en ”Rakt över disc”. Men han kan inte mycket om artisteri!Och förlåt mig Sanna men Peter Swartling kan nog inte se mer gey ut, så jag tror att du är chanslös. Däremot kan min erfarenhet i branschen säga att Linda stack ut 500kg mer än någon av de andra mediokra ”artisterna” gjorde i går! Vilka rådjursögon…bind mig!  

Mer TV, Filip & Fredrik i går var bäst nånsin. En kvinna gifte sig med och hade sex med…tadadada…Berlinmuren. Jag kommer nog aldrig att få veta HUR man har sex med en mur, och jag är inte så säker på att jag vill det heller. Har ni inte sett programmet, GÖR DET.. 

Tisdag i dag, Sveriges tråkigaste dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som om du behöver bra koordinator/side-kick inför din radiosatsning. Du har mitt nummer....

Postat av: Sanna

Hur kan du säga så om Swartling??? Du har såååå fel Fralle-Balle-Nalle.
Jag tyckte att Linda var klart bäst, men hon hade ju läskiga ögon.

2006-09-19 @ 14:56:55
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Frallan

Tess: Haha, kanske.
Sanna: Ja hon hade lite av den där "spjut genom magen" looken. ang Swartling, tänker vi på samma Swartling?

2006-09-20 @ 10:25:49
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Frallan: Kom inte och sig att min Swartling ligger i samma klass som typ Clabbe??? Swartling är i ett eget lag. Han är fantastisk. På allvar. Jag vill gifta mig med honom, hade velat få honom att se lite sundare ut bara. Lite mindre mage för jag tror att sexlivet kan ta stryk annars.

2006-09-20 @ 10:55:26
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Fralle

Jaha, öh...okej! Ja jag vill ju inte att ditt sexliv ska ta stryk, frågan är om det alls finns kvar efter en runda med juryordförande!

2006-09-20 @ 15:45:14
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback