Lite fotbollsflashar…och idol!

 

 

Sverige-Lichtenstein 3-1, jag såg första 20 minuterarna, sedan var jag tvungen att koppla över till Idol. Inte för att jag inte är fotbollsintresserad, sure I am, men jag menar. Lichtenstein…hur kul är det att se Lichtenstein. Lichtenstein har ungefär 10 000 färre invånare än Mölndal-City. Det är som att sätta in gamla anrika Fässbergs IF mot Svenska landslaget och hoppas på en jämn och spännande match.

Visserligen 1-1 i halvtid, samtidigt som en kille iförd Björne-dräkt gjorde sin audition i Idol, men det var väl aldrig spännande, vi visste ju att vi skulle vinna…eller?

 


Chippen, Zlatan och Mellberg blev hemskickade för att de inte kunde hålla händerna från syltburken. Trots att pappa Lasse sagt till dem gång på gång, Jag säger som Tomas Wernersson på sporten i går, jag saknar Mellberg, men jag saknar fan inte Chippen ( Var det nödvändigt att säga vem man inte saknar ..haha) Jag personligen saknar inte heller Zlatan.

Han verkar ju vara en jobbig jävel så jag undrar om det var någon som saknade honom över huvudtaget? Jag saknade inte heller biljett till matchen, jag hade ingen, men jag saknade den inte. Jag saknade lite Yksel Osmanovski, men mest för att han har ett roligt namn.

Jag saknade däremot jävligt mycket skinka i kylen i morse, när den dagliga Fralle-mackan skulle bredas. Jag saknar också min röst som försvann i en förkylning jag fick.

 


Idol är ju ganska roligt, det var en av anledningarna till att jag zappade bort Sverige i går.

Danne B i juryn, är redigt grinig på Swartling då det i hans ögon borde vara han själv som är ordförande, inte för att han har en osedvanligt bred haka och fuktig överläpp, utan för att han simply vet bäst! Men i och med att Swartling har hittat Robyn ( yiiha) så måste ju han vara bäst. Och i och med att Clabbe har en skröpplig hals och ögon som är på väg ut så måste han vara bäst. Och Kishti…nä förresten…inte Kishti. Det är för mycket ”jag är bäst” mentalitet i jury-skapet!

 


Däremot har dem bra smak på artister. Det är roligt när tondöva stackare som fått alldeles för mycket credd av snälla kompisar, får sanningen uppkörd i härligheten, DU KAN INTE SJUNGA, DET LÅTER SKIT!

Man ser riktigt hur deras påklistrade självförtroende viker hädan och de blir så förbannade för att de vet att de har fel, och juryn rätt.

Och jag har rätt…som ofta tycker likadant.

Det är som om jag skulle söka jobb som stadsminister, jag kan INGET om politik. Skulle jag då stå där för Pagrotsky i juryn och säga att jag visst kan allt om sjukpenningen och dagisfröknar, skulle till och med mina päron skratta åt mig! Det bedrövar mig att folk har så höga tankar om sig själv när det gäller sång. Alla sjunger bra i duschen, men kanske inte utanför den.

Är det dålig mobbing-TV…tja kanske, men jag tittar ändå!

Du har i alla fall ett val om du vill bli mobbad eller inte, vill du inte…SÖK INTE!

Många mobbade har tyvärr inte det valet…

  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är ju bara för underbar!!
"Osedvanligt bred haka och fuktig överläpp"...HAHAHAH!!!

Postat av: Frallan

Han är inte så lite ful-snygg!
Tackar!

2006-09-07 @ 16:33:06
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Gloom

Du lever mann, kul!!!

Jag tror jag behöver din (otroliga sex)hjälp att tolka en bild på min blogg...

2006-09-07 @ 23:16:08
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Ano/b/nymous

Lol, en boll =)
~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU~~~~~~~~DESU

2007-01-13 @ 20:55:31
URL: http://7chan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback