PIIIIIIIP

Men orka då! Vår fillipinske städare, fick flippen på våran kaffemaskin!Han svor på ett främmande språk samtidigt som han upprepande gånger tryckte på ”Kaffe” knappen!Inget kaffe fick han!För varje tryck, avges ett mycket påfrestande pip.När han tryckt 500 gånger fick jag nog och kastade Del 3, från GP på hans fejs!
sugen på kaffe är ingen!
SÅ sur är jag på tisdagar!

Som om inte detta vore skäl att misshandla någon, så bklev jag medtvingad på efterkrigstidens tråkigaste möte i kubik i går! Där gamla skinnpajsare från olika föreningar gnällde om vem som hade mest att göra, och vem som hade minst lust att göra mer.
2 timmar av mitt liv jag aldrig får tillbaka! Fast dom bjöd på en delikat och dyr smörgåstårta!
Jag och min crazy-farbror skall ha credd för att vi överhuvudtaget höll oss vakna.


I morgon släpps Da Vinci koden. Då kanske jag äntligen får reda på vad alla snackar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback