Min nya kärlek

Shit Strids-Pitt

Var inne på über grose Mediamarkt i går innan "Borat".
Så mycket val, så många modeller, så mycket åmgest under ett och samma tak.
Det kryllade av vilsna konsumenter, inkluderat mig & min kollega Lusen.
Lusen som har 4:e gradens beslutsångest, brukar få grått hår bara det serveras köttbullar & potatis, då han inte vet om han vill äta kötbullen eller potatisen först. Att här ha 50 olika rakapparater att välja på, gjorde även en grusätare som mig lite knäsvag.

Nu till det viktiga, nästan i entrén stod hon där, lika vacker som förtrollande....
Jag tittade på henne och kunde inte släppa blicken, och jag tror Lusen blev lika förälskad som jag.
Vad sägs om en 84 tums plasma, för det ringa priset av endast 799 999:-. ( För er tekniskt obegåvade/kvinnor: Det är en jättestor TV, en jätte-jätte-jätte stor TV som alla män vill ha)
En man i min position har tyvärr inte råd med en TV som kostar lika mycket som min lägenhet, men den var grisigt het! Jag är lite kär.....

Jag ska nog dit igen i dag, bara för att titta, längta och tråna efter denna gudabenådade pjäs, som aldrig kommer bli min! 

28251-46

Kommentarer
Postat av: Gloom

Skit i TV:N... hur var Borat då?

Jag måste även nämna en annan grej... jag gjorde en marknadsundersökning på GP tror jag som handlade om elteknik-kedjorna. Det var många frågor om Mediamarkt så de var nog de som beställt undersökningen. På slutet frågade de om vilka assosciationer jag fick när jag hörde Mediamarkt, jag svarde precis det som jag kom på just då, dvs: vit makt och arbeit macht frei!!! he he he

Postat av: Fralle

Borat var hejdlöst rolig. Plump humor precis som min! 2 nakna män som ofrivilligt hamnar i 69:an, varav en är hejdlöst tjock dessutom. Skämtkavalkader om zigenare, judar,U.S.A, bajs och kort på borats nakna 18:åriga son som visas på en socitets-bjudning! Se den!

2006-11-03 @ 15:17:48
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therése

84 tum är ju sjukt stort, hur stor lägenhet måste man inte ha då?
Våran 50 tummare är ju alldeles för stor.
Fast har man råd med att lägga så mkt pengar på en TV antar jag att man inte direkt bor i en etta med kokvrå *hihi*

2006-11-05 @ 18:47:13
URL: http://southbeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback