Jul påw riwhk-tihkt

Advent på söndag, vilket betyder att redan nu finns stakar på plats i residens Fralle.
Och alla 70 tomtarna finns utackorderade på olika platser. Det är mer än 1 tomte /kvadratmeter!
Min darling frågade om det var för mycket tomtar...ja om du lägger dig i ett bollhav, finns det då för mycket bollar? Hur långt är ett snöre? Allt är relativt!

Varbergsresan närmar sig, Bodil försöker i dagsläget föra bilkörningen på mig!
Jag kan köra dit, och löken kan övningsköra hem. Deal?
Givetvis lurade Eine mig med att vi skulle bo på SPA, det blir så klart ett smutsigt zigenar-vandrarhem utan säng och utan tak. Jag har bara dåliga erfrarenheter från vandrarhem. I stockholm tog nån knarkare all våran mat, jag tror dom tog Ralle också, i vilket fall saknade vi inte han frånvaro. I kalmar höll vi på att mördas av äckliga spindel-jävlar, samt att min sambo försökte snarka i hjäl mig
Only bad things happens at vandrarhem.

Har just sett Solstollarnas nya DVD, vilka minnen, nostalgi på eifeltorns nivå.
Shit-vargodochsitt alltså...sådna program GÖRS inte längre.
Nu är det bara avdankade dramatenskådisar med kastrull på huvudet som gäller för kidzen.
Nä, good-old-ullabella, is the shit!

Fralle

Kommentarer
Postat av: Gloom

Jag har en svag förnimmelse att det var någon söt tjej med där som jag var lite kär i... kan det stämma att det finns någon sån? Jag menar givetvis INTE Ulla-Bella hans sekreterare!!!

Postat av: Fralle

Haha...
Från ooooongern.

2006-11-29 @ 19:51:15
Postat av: Fralle

Då var det nog Anna Book =)

2006-11-29 @ 19:51:39
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Guuud vad ni är barnsliga.

2006-11-30 @ 09:27:11
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Frallan

Ja Sanna, alla kan vi inte vara noppriga jazzbrudar som dricker rött och spelar svår!

2006-11-30 @ 10:14:46
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Fralle: Åhhh, precis på pricken.
YES, en nopprig jazzbrud som dricker rött och spelar svår, är det jag??!!
WOOOW!!!

2006-11-30 @ 10:27:10
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback