Bobby

Fy fan vilken skit!

Jag snackar om Bobby ( R.I.P) och hans helt störda missanpassade skit-föräldrar!
Man läser om det i aftonbladet och äcklas om hur vidriga människor kan vara.
Att skjuta föräldrarna i nacken är en alltför mild dom, de skall sättas i stupstock på ”plattan” där folk kan pissa på dem!
Fan vad förbannad jag blir, om de nånsin släpps fria hoppas jag det står 1000-tals medborgare som är betydligt mer handlingskraftigare än vad jag är, som kan välkomna dem till helvetet, för det är där dem hör hemma!

Alla fall av barnmisshandel, är fruktansvärt vidrigt och gör mig så förbannad att jag vill skrika rätt ut.
Och då blir jag inte arg så ofta!
Om vi bara hade vetat, jävla helvete…

Hoppas att alla med ett litet uns av hjärta, skickade en blomma via SMS till begravningen!

Dagens tanke går till Bobby och ingen annan!
Hoppas du har det bra mycket bättre där du är nu mannen

/FRALLE!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Alltså, det är helt viiidrigt... Fattar knappt att det verkligen finns så sjuka människor. Man mår ju dåligt av att läsa allt han fått utståt... nä, sjukt, det är vad det är...

Må BRA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback