Villa-Einemark

Tjolahopp tjolahej!

Måndag igen. Lika dassig som en kräksjuka!
Det var hör och häpna…SNÖOVÄDER i går…JIPPIE!
Och nu har det övergått till slask…dubbelJIPPIE!

Jag lider med de som är modemedvetna, och införskaffat sig en ny vår-garderob för otaliga tusingar, ni kommer inte ha någon nytta av dessa, då det ALDRIG kommer bli vår igen! Vi får nöja oss med att det i alla fall kanske kommer en sommar!

Helgen då…jag hade ju förutspått en del vila. Det blev också lite av den lyxen utdelad!
Vi skulle gått ut i lördags, men det slutade i en förfest som tog överhand och när vi hade blandat bailey med whiskey och vridit timmar fram och tillbaka så var klockan redan 4, och vi tog en taxi hem!
Taxi chaffisen var en sur gammal turk som inte hittade någonstans. Jag försökte instruera honom om att han faktiskt hade en GPS som bokstavligt sade till honom att svänga, men han hade väl fullt upp med att drömma om falafel och fezar! I alla fall fick jag vara navigatör, och jag fick inte ens rabatt för att ha gjort cahffisens jobb.
Snålröv!

Söndagen var det bakfylleångest och jag hyrde en film! Tjenare Kungen, som utspelar sig under den period jag bajsade i blöja och hade gulsot, så jag kände inte igen mig så mycket! Men den var bra! Ulf Malmros is the Shit!
Fredagen umgicks jag med min eviga följeslagare Einemark, det blev mycket slacking & slapping. Precis vad vi gör bäst!
Så här är det hemma hos villa-Einemark: ( haha förlåt, men ditt place är unikt)
 
  • Man kan fisa utan att Eine reagerar, han saknar luktsinne
  • Han har möbler från 1800- talet, antikrundan LIVE!!!
  • Han har hela toaletten sprayad i grafitti! ( HELA TOALETTEN)
  • Han har en sällsynt trevlig hatt-samling!
  • 9 av 10 personer har ramlat i Eines trappa då byggnadsmästaren där en gång ville göra världens smalaste trappsteg!
  • Eine har renoverat 1 ½ rum under 6 år!
  • Han har He-Man slottet inlåst i ett vitrinskåp!
  • Man måste låsa upp när man skall ut med en nyckel!
  • Man har ingen sikt alls när man skall backa ur från hans uppfart, man får bara hoppas att bussen inte kommer!
MÅNDAG HERE WE GO GO!

Kommentarer
Postat av: Einemark

He he he he.....när du presenterar det på det sättet låter det faktiskt lite unikt... :)

Postat av: Einemark

Asså det här med renoveringen....folk tror att jag är lat men jag har bara inte tid!! Och jag gör faktiskt ett handtag då och då med det är mycket jobb...

...fast alla andra verkar bli färdiga så fort så nu börjar jag undra lite om jag möjligtvis kan vara långsam... :-p

2006-03-27 @ 09:21:36
URL: http://einemarken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback