Vad är väl en blomma i hagen!

Jag brukar ju alltid gnälla och såga det mesta på bloggen!

Så därför tänkte jag nu helt byta spår och credda det som är gott i livet!

Då handlar det inte om

  • Min spegelbild
  • Mitt hjärta
  • Kebabrulle ( man säger [kébabb] inte fjolliga [kéébaab] )

Utan bland annat om Melodifetsivalen. Detta ûber-gay jippo som stannar Sverige. En fantastisk start i Leksand, en föruttnelse i Karlstad och förhoppningsvis 2 bra omgångar till!
Nu missar jag dessvärre delfinalen i helgen, jag skall till Valand som VIP gäst på inhyrd festvåning, och får kolla en bandad version på söndag!

Den Svenska sommaren. Med sol, bad gräsallergi & uteservering! Med pudel och sambo i en kajak, paddlandes från hamburgsund till fjällbacka!

Sen kommer jag inte på nåt mer bra, men 2 bra saker fanns det i alla fall!

Nu till ett svårt beslut: Skall jag gratis erhålla 2 st Robbie Williams biljetter till sommarn, eller 2 st biljetter till en ev final för Frölunda Indians. Svårt!

Kommentarer
Postat av: Danne

Bara för att sågningar är jävligt roliga så finns en fågelinfluensanteori i min blogg.
Grymt med biljetter till lé grande finalé!

Postat av: Therese

Du och sambo i kajak mellan hamburgsund och Fjällbacka? Kan någon ringa Lasse Åberg? Det är en ny sällskapsresa på G...

Och du: Karsltad var bra mycket bättre än Leksand. Och det äsger jag inte bara för att jag var på plats i lördags utan för att det var så!!!

2006-03-01 @ 13:03:07
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Frallan

Bara för att Magnus bytt latex mot kavaj och att PH var sämre än en låda skit, så var dte inte bra!
Låtarna var totalt värdelösa och Kicki vann på sympatiröster. Karlstad var ett fiasko!
Dem erkänner det till och med på aftonbladet!

2006-03-01 @ 15:31:22
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Kan inte du snälla rara tala o för mig vem nu hänger hos i Fjällis?!!

2006-03-01 @ 17:20:47
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Frallan

Nee...det kan jag faktiskt inte!
Tyvärr...

2006-03-02 @ 07:52:47
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback