Kassapersonal..tsss!

MItt skrivbord ser ut som en bättre begagnad diskho i dag, 6 koppar med torkat kaffe, en sax, 7 rullar C-Brus, en fläck som jag inte kan minnas var den kommer i från. Med största säkerhet är det inte en kärleksfläck! Det skulle kunna vara Kalle-Birger som tryckt sin håriga jägarbyst mot skrivbordunderlägget!

Det är Tisdag, den gudsförgätna mellan-dag, som är till ingen nytta!
En gång i tiden var tisdagar bäst, då var det radiosändning på kvällen och jag satt och hypade inför detta!
Men satte pastor satan alla pengarna i Ericson aktier, och fick sparka ut oss talanger från den kyrksponsrade studion!

Man kanske skulle göra något annorlunda så att tisdag blir en rolig dag, typ skita i diskhon, skicka mjältbrand till grannen eller skrika att det luktar munspel i trappen!

Fan vad irriterad jag blev på bimbon i Coop´s kassa!
Hon pratade med sin kollega hela tiden under min kassa-process, och ägnade inte det minsta respekt för kunden..dvs MOI!
Jag började psykterra henne med frågan...sen ska jag ha....
Kassörska: vaddå?
Fralle: Äh..det var inget!

Jag upprepade denna fråga 2 gånger, tills hon inte vissste var hon var ( hon skulle ju promt prata med hennes kollega) så hon frågade med en sprucken alkis-stämma....SKULLE DU HA NÅGOT MER ELLER?
Då svarade jag: Nä, det hade jag ju sagt i sådana  fall!
Hon tänkte: Vilket mongo
Jag tänkte: Raka bort mustachen Peps Persson....äckliga människa!

Jag skite fullständigt om någon i Coop´s kassa skall hem på lavemang hos sin kusin klockan 6, dansa kosackdans i brunnsparken eller fan och hans moster....
Ni kassörskor behöver inte säga ett piss, men agera inte nonchalanta jävla grod-fjollor!
Mitt humör är som sämst i kassan på Coop....jävlas inte med "the grand-daddy of all jävlas"....
Viva la raza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback