I morgon, Schlager!

Jag bryter mitt löfte efter en dag...jag skriver ändå....sue me!

Jag har nu lyckats köpa mig och min sambo en lägenhet i Mölndal som jag är mycket nöjd med!
Nu kommer Mölndal-City få Fralle för hela slanten....räknar med ett saftig reportage i mölndalsposten!

Jag var ju som bekant på Valand i Lördags och gästade dansgolvet med min karisma.
Vi var där i hop med några fotbollslag från dam-allsvenskan!
Bredvid mig stod Marta från Umeå & Brasilianska landslaget. Hon skallade in i mina knän några gånger, hon var koooooort! Nu vet jag hur en lyktstolpe känner sig...
Alla damfotbollspelare är småväxta! Hanna Ljungberg med....hon och Lotta Schelin var nog de trevligaste av alla! Det är kul att de kan vara ödmjuka trots att de är bäst i Sverige på kvinno-boll!

För alla killar...Josefin Öqvist (Slitz) var inte snygg i verkligheten och nej...hon har ingen haka heller!

Valands sämsta: systemet att hämta ut jackor. Alla skall ha sina jackor samtidigt och vakterna har tt smart system genom att sticka i väg när dem som mest behövs. Tur att man inte är tjej och väger 40 kilo. 2 ur garderobspersonalen fick lyfta ut 2 småtjejer som svimmat! När jag fick de jackor jag behövde så vände jag mig om, fick svart i blick, och bara gick rätt fram. Jag gick rätt över en tjej...men det sket jag i då. Jag var full och förbannad. Jävla valand....ni har funnits i 100 år men har inte garderobskompetens bättre än ett gulsotsvirus!

I morgon Schlager i Scandinavium!
Carola vinner.
Annars skall jag äta upp Ica Maxi på mölndalsvägen!
Ska bli kul att kolla på det live!






Kommentarer
Postat av: emmet

Hoppas nästan att Carola inte vinner, vore kul att läsa om ätandet av Ica Maxi! ;)

Postat av: fralle

Haha Emmet!
Det händer inte att carola inte vinner...
Rednex har en skön dänga, hoppas dem går vidare...

2006-03-10 @ 20:55:16
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: emmet

åh, jag har missat hela denna schlagerperiod. Jag ska läsa in mig idag & hoppas att den visas på TV på festen ikväll.. Hade ingen aning om att Rednex skulle vara med... Pontare?

2006-03-11 @ 08:34:23
URL: http://emmet.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag hoppas att Carola inte går vidare, he he he..

Grattis till lägenheten!!
Vart i Mölndal ligger den?!

2006-03-11 @ 09:36:35
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: fralle

Emmet: Den bästa omgången var i går...
Sanna: centralt

2006-03-12 @ 13:57:08
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback