Hå och hej med farbror Frej.

Ibland undrar man!

Tex: Varför kommer det mer snö nu?
Hatar Herr Gud oss mer än pesten? Varför sänder Herren ned dessa gudsförgätna frostflingor över våra soltörstande hjässor!
Why?

På fredag hoppas jag snön är ett minne blott.
Då har jag speaker jobb vid den stora ”Jitex cup”, ett jippo i sann damfotbollsanda!
Då kommer Umeå, Linköping & Kopparberg på besök!
Undrar hur jag blev en damfotbolls anhängare…egentligen?
Det är inget direkt som ökar på min macho-badness i fikarummet direkt!

Då hoppas jag även min lungsot är borta! Eller vad det är som sitter i bröstet och hindrar mig att sjunga genom ett rossligt hosteri.
Så fort jag sjunger i bilen till ”Cocacabana”, så säger min hosta ifrån. Min sambo är tacksam. Jag hoppas det inte är ett tecken.
För även om min sångröst är lika fager som en bakfull farmen-Qristina, så är det ändå kul att sjunga!
På fyllan…i bilen…i duschen!
Där är man kung!
Där sjunger man bäst, men skall man börja fingra i faktorer som renhet & tonsäkerhet går jag fet-bet!

But what a hell….who gives a damn?


Kommentarer
Postat av: Jess

Kunde inte ha sagt det bättre själv, ang snön!

2006-03-01 @ 08:58:07
Postat av: Danne

Ja, jävla snö! Jag som hade lagt fram hawaii-skjortorna i helgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback