Beach 2006

Då var det tisdag igen!

Min blogg fick sig en flipp på morgonen, och såg helt knas ut, men det verkar ha ordnat sig nu!

Solen skiner och snön smälter!
Det börjar kännas att det snart är vår på riktigt !
Snart dags att ägna Beach 2006, en tanke!
Och det är väl just det enda som händer gällande kroppsbyggandet inför 2006, en tanke!
Men jag får väl ta fram mitt gamla el-impuls-kroppsbyggarbälte igen!
Den ska ju ge SYNLIGA resultat på 3 dagar, fast man blir så kletig av allt satans kontakt-gel!

I och med att Beach (ange år) ofta inramar kvalitéts tid av max 2 eftermiddagar, så känns det lite meningslöst att köra den annars så obligatoriska vårdeffen!
Vad har jag att bevisa egentligen?
Jag hoppas ju att de som betyder något, inte dömer mig efter hur svarvade quadriceps man har.
Jag överlåter det till singel-land, där har jag större förståelse för denna säsongshype!





Kommentarer
Postat av: Einemark

Själv är man ju sjukt välsvarvad inför beach 2006! ;)

Det du bör förbättra är väl istället det obligatoriska golfspelet efter varje sol o bad-tillfälle ;o)

Postat av: Frallan

Du glömmer så lätt min vän!
I kampen mellan familjerna Ramström & Classon samt ensamkarl-Einemark deltog, vann en viss Fralle ganska enkelt! ( Jag har sparat resultatet)

2006-03-21 @ 16:22:15
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback