Svullsto-fredag

Bitte!

I kväll nalkas den nya Beckfilmen på cinemateket i staden!
Jag är besvärat sugen på att få flukta lite Persbrandt i Gunvald-rollen igen.
Han är helt otroligt het som hes, dödligtvapen-snut!

Vart är alla mina bloggkamrater?
**sirenen ljudar***
Gloom, Freddan, Sanna, Danne?? Gömmer ni er på semestern?
Har ni SEMESTER?????

by the way...
En av frontfigurerna i ”Uppbloggen”, F.Östlund, är lite av mitt bikt-bås!Det är så bra för om man säger att man är förkyld, så har han gonne.Har man druckit en helg, så har han legat på magpumpen.Har man idkat kroppsvätskebyten med sin nästa, så har han idkat med massa andras nästor!

Han har dessutom taggat sig med en ondskefull tatuering.
Sanna, jag kunske skulle para ihop dig med honom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback