Ja just det jävlar ja...

Veckans roligaste: Fulafiskarklubben träffades i måndags. F.D hårdrocks-Martin, numera spela-svår-jazz & Soul-Martin, gjorde entré med buller och brak.
Han kom, vinkade, log, och körde rätt in i fula-fisk-Jalles pappas bil.....CRASH....
Martin satte ribban högt på fula-fiskar-träffen!
Vilken ful fisk han är!

Veckans döda mig med stekpanna: Egentligen förra veckan, men hur i hele helsingland förlorar man mot Trinidad&Tobago i VM? Det finns ju inte! Och så börjar jag-tog-med-hand-i-vm-kvalet-Olof Mellebrg gnälla på min buddie Freddie Ljungberg. Akta dig ful-Olof, du ska vara snäll har jag sagt tee daaaj!

Veckan DNA miss: Min frilla, fan vad jag hatar hår! Jag vill vara grävling, dem bryr sig inte hur dem ser ut!
Om jag inte kletar i vax och gele så ter sig frillan som en dammvippa!

Veckan bästa bok..hm...årets bäst...enda bok: Shawn Michaels självbigrafi. Självklart var han bäst, störst starkast och kunde hoopa längst från gunga i världen!

Veckans designtillförsel: Min nya 20 tums LG, LCD tv på sovrummsväggen. Ett helvette att sätta upp, men desto mer förnöjelse att titta på!


Kommentarer
Postat av: Einemark

Nu ska vi se......med hur många mål vann T&T över Sverige? :-p

Eller gör Fralle som alla andra och glömmer att vi faktiskt fick en poäng i matchen?

Visst var det uselt spelat. Men den poängen gör att vi går vidare om vi slår Paraguay idag så NEJ. Sverige förlorade inte mot T&T. Det blev 0-0....och då får båda lagen var sin poäng.... ;)

Postat av: Fralle -

Din kommentar är befogad, men jag vidhåller att vi snarare förlorade ( 2 p) än vann(1 p)
Kom ner till krogen sen Bodil, så ska jag förklara ur ett korp-perspektiv!

2006-06-15 @ 14:05:57
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Gloom

20" bara... det kan la' inte va' nåra problem att sätta upp?!!!

2006-06-15 @ 17:47:25
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Therese

Hur fick du Sandra att gå med på en tv i sovrummet? Ja just det, nu kom jag ihåg! Det är taliban-fralle vi snackar om, han som inte låter sin flickvän gå ut på krogen och träffa sina kompisar!! Du frågade naturligtvis inte ens om TV:n!!

2006-06-16 @ 13:20:46
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Frallan

Gloom, ursäkta jag måsta svara på Tant andersson först innan, hon är den viktigaste...1 sekund...

Therese från hällesåker vet som vanligt inte vad hon pratar om! Jag blev sjuk och åkte hem vid 10, Sandra kom hem sent på natten...döm själv!

Gloom: Skruven var 1 decimeter, och för stora, pluggen var för små...jobbigt blev det!

2006-06-16 @ 14:48:56
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therese

Vart hade Sandra efterfest då? Var inte det hemma hos er? I såna fall kan jag berätta att din flickvän hade efterfest förra lördagen!

2006-06-19 @ 15:38:26
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback