Zidane smart?

Vilket slut det fick Fotbolls VM!
Jag är nästan mållös....nästan lika mållös som Zlatan!

Zidane, hur lyckas han!
En hel värld håller på att glömma alla (vadsomhelst)-rotta killarna i Italien, och deras bedrift, till fördel för Zidanes bröstskallning. Och det var ingen dålig jävla skallning, den har han gjort förut!
Alla pratar om vad Materazzi sa till Zidane.
Alla börjar skylla över det på Materazzi, att det var han som "fick" Zidane att ta till våld. att det är han som skall straffas! En svensk domare sa till och med att Italien borde diskas från Guldet....
Jag nästan beundrar Zidane över hur han kan skalla någon, och sedan inte bara komma undan med det, utan också lägga hela skulden på offret!

Skalliga gamle Zidane hade ett sista ess i byxlinningen?

Jag har aldrig gillat Italien, och det är väl nog så, att det finns för många som älskar Zisou, och ännu fler som har svårt för Pizzabagarna...att det blev en naturlig situation. Man gillade inte Italiens guld men man dyrkade däremot fotbollsguden Zidane.
Frågan är...visste Zidane om detta?
Är han så smart att han visste att han skulle komma undan med det.
Varför skulle man annars skalla en motspelare i en VM final inför miljarder tittare!
Inte ens om M sagt att att Z mamma kokade torra nudlar skulle han ha gjort det!

Antingen är han jävligt smart, eller så har han en jävligt för kort stubin!

Undrar mad Matterazzi sa?

Kommentarer
Postat av: Einemark

Jag har löst det! Jag vet vad han sa! :)

"Skallar du mig i bröstet ger jag dig en avsugning i spelargången din franska baguette!" ;)

Postat av: Fralle

Jag tror han sa, ska vi ligga sked på dålig franska så det blev typ: Svett-fläcken efter din flint skulle göra sig bra på min tröja, sedan kan jag måla 2 ögon och en mun så har jag ett ansikte...

2006-07-13 @ 09:29:43
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Danne

Förmodligen att han han ville sätta på hans barn och våldta hans farfar i en gränd på Manhattan eller nåt.
Eller så sa han att "du Zidane, den där överstegsfinten gör jag mycket bättre än dig"

2006-07-13 @ 10:15:37
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Zidane gjorde något som var grymt fult alltså. men om Materattzi sa vad jag och många andra tror att han sa så förstår jag Zidane in one way.... men inte i en annan... Knepigt det där.

Må PRIMA

2006-08-03 @ 16:51:04
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback