Blogg kallt?

Nu verkar det som om blogga har blivit kallt igen. Det var svinhett i oktober, men nu verkar stjärnan dala!

I dag är det sista dagen jag jobbar inför 4 v välförtjänt och förhoppningsvis trevlig semester!

Grillade i går hos tok-farbror, det var en liten liten försmak av vad som komma skall. Semester light med klyftpotatis, entrecote och trevliga släktingar!


Tar nog även semester med bloggen i några veckor!
Alla andra gör ju det verkar det som!

För er som inte hänger i GBG denna sommar, ta det lugnt, drick försiktigt och skänk en krona till de uppstoppade tanterna i frälsningsarmén som skakar så förbannat med sin bössa att de nästan ramlar i hop! Nu är det slut på hat och irritation, nu är det sommar!

Till alla som känner mig så syns vi sommar, ni vet var jag finns.
Drop by, grab a bear, kick back and we´ll cruise down the road between know-your-role-boulevard & The Smackdown hotel! 

HA DET FÖR JÄVLA BRA!

// Fralle has just left the building!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha det så bra på semestern!! Jag går också idag!! Kanske hinner titta in till er och se nya lyan under sommaren?

Postat av: Gloom

OK, när du slutar tar jag vid...

2006-07-17 @ 14:18:01
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback