TV Måndag

I dont´t blame him!
Persbrandt alltså, att han inte kom på Bagge-galan!

En så fruktansvärt stel och charmlös tillställning där alla ”namnen” inom film samlas för att klappa sina hamndcréme beprydda händer & skratta åt torra tacktal som råkat få in en rolighet av misstag! En pretto föreställning utan dess like. Bästa film??? Ninas resa??? Vem har sett den?

Lite heder till Maria Lundqvist som i alla fall försökte. Men annars var det torrt, stelt och , ja helt enkelt Guldbaggegalan!

Tack Persbrandt, du har vuxit i mina ögon ytterligare ett par centimeter genom att markera med din frånvaro. Du hör inte hemma där, du är ELIT!!!
Jag kan inte säga att jag följde galan med någon direkt kontinutet.
Jag zappade till bagge-eländet i pausen till ”Prison Break” som nu till och med börjar slå ”LOST” på fingrarna.
En timme går snabbt. En äckligt spännande serie. Min sambo klarar inte av att se det, utan går ut i köket och frågar frekvent ”vad händer”. För er som missat….köp DVD´n. Ni blir inte besvikna!
Fan nu börjar det bli bra på TV igen efter en fete svacka som heter satan!

C.S.I samma kväll, fast sorry Grissom, där kommer Stormare först!
Sedan dessutom ett av de bästa avsnitten av High Chaparall, där F & P möter Gary Busey.
Jag skulle inte vilja vara cellkamrat med Gary! Han är en skum gubbe ( ej att förknippa med skumgubbe som  är en förträfflig sort av plockgodis)

Kommentarer
Postat av: Gloom

Det är skönt att du dömer ut en gala efter att bara ha sett den under några reklamavbrott, sån't gillar jag. Fakta, up my ass!!!

Postat av: Frallan

I och med prison breaks 3 x 5 minuterspauser så såg jag en fjärdedel av galan, men som jag sagt innan. har man sett en bagge, har man stt alla!

2006-01-31 @ 09:23:02
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: sanna

Lena Endre var skit snygg!!

2006-01-31 @ 09:50:41
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Fralle

Jag såg inte Lena så mycket, men hon gjorde en ganska så grå prestation enligt mina kollegor!

2006-01-31 @ 10:14:04
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Danne svarar alla

På ett sätt så hade det kanske vart bra att ha Gary som skyddande cellkamrat :)
Han är ju helt fantastik gubbfan!

2006-01-31 @ 11:01:06
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback