Turistinspirerad...

Åter igen, vilken adrenalinpumpande förställning Frölunda bjussade på i går.
Johnny Odoya är min nya idol!!

Nu skall det bli fest i helgen och det är ett lite annorlunda Tema, "Rese-Tema"!
Hela min släkt utom jag är involverad, så fort familjen märker att jag kommer innanför dörrarna så börjar hysch-pyschet.
Typ:

Farsan: Vem fan kommer nu, vi har väl inga besök inbokade morsan...?
Morsan: Nej..ÅÅÅHHH...det måste vara Fralle!!! Vad gör han här...?
Syrran: Kommer han NUUU.....hi ...hi..hiawatha...bort med papprerna.
Brorsan: (säger inte så mycket men bidrar med en välartikulerad fnysning)
Fågeln: Kvitt kvitt..(rycker efter ett epeleptiskt anfall den fick)

Man känner sig nästa påträngande då de inte vill avslöja för mig om detaljerna, sedan att resten av släkten vet...det gör tydlingen inget!
Å andra sidan blir dte mer suprise för mig!

Klädseln skall vara turistinspirerad...innbär det Hawaii-Skjorta och banlon-shorts??
Det är ganska kallt för shorts, och mina ben är ganska vita....
Det ger sig...


Kommentarer
Postat av: Einemark

Är inte jag bjuden?? =)

Postat av: Danne

Jag har en ukulele som du kan låna om du vill bygga på hawaii-tenat till det ultimata!

2006-01-18 @ 17:55:42
URL: http://dustyrogers.blogg.se
Postat av: Fralle-

Eine: hrm..sa jag fest...hm..jag menade förstås bära gipsplattor.
Danne: Coolt man, kan du spela??

2006-01-18 @ 18:28:58
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Danne

Väldigt lite, jag är i rookiestadiet än så länge!

2006-01-19 @ 02:48:06
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback