Smurf?

Då fick jag "flash" i från branchen att det planeras en triologi med Smurfarna...

Har inte dessa blå små falsett-gapiga blåbär förstört folks liv som det är...
Jag hatade smurfar när jag var liten, det var en dålig serie, med jobbiga karaktärer och så bytte det ut alla ord mot just "smurf"
Jag såg ingen som helst charm med detta redan vid 7-8 års ålder!
Det jag hatade allra mest var när jag i andra klass, tvingades leka smurf med de andra barnen. Som sprang runt som försupna orienterare och skrek "smurf smurf"

Till råga på allt samlade min Granne på dessa små vidrigheter i miniatyrform. Jag sa aldrig något, men satan vad jag störde mig på dem. Jag samlade tvärtemot på fragglar, Lucky Luke och Disney figurer.
Jag fick en smurf när jag var liten, av min moster tror jag det var, jag eldade upp den i skogen!

Why ??

Ingen aning, men vissa saker tål man bara inte!

Dessutom hade Smurfelina bergis flatlus!

Kommentarer
Postat av: Einemark

Fetaste sidan på nätet!

www.svampbyn.se

Blått e flått!!

Postat av: Therese

har heller aldrig hajat Smurfarna. De måste ju vara dumma i huvudet. Gargamel lurade dem i lätta fällor varje gång!!

2006-01-17 @ 15:03:44
Postat av: Fralle

Hörde i mitt öra att Gammelsmurf lider av svår demens & tokfnatt på senare år!
Han gned sitt kön mot "Louvren" i Frankrike i höstas! Hoppas Gragamel(eller vad han hette) fångar smurfarna i sista delen nu!

2006-01-17 @ 15:15:16
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback