Power-Nap

Ett bra tips på att ta en Power-nap på toaletten på bästa kontorstid:

Tag en petflaska av modell ½ lite!
Tag en spik och gör ett lagom stort hål i korken.
Fyll korken…hm…jag menar flaskan med vatten.
Sätt dig till ro på sitsen, släck lyset och låt vattnet strila ned i koppen från flaskan som du lämpligtvis håller med handen över vattnet fats under benen! (Vighet är en fördel)
När du somnat så kommer flaskan att trilla i vattnet.
Vattnet kommer således att att rekylera upp mot skinkpartiet, och göra dig mycket vaken.
På utsidan låter det som om du kissar och till slut släpper ”hiroschima”
Håll andan några sekunder som att pannvenen bulkar upp sig, sedan är det bara att gå ut, pigg och fräch och jobba igen!
Ingen kommer misstänka något!


Kommentarer
Postat av: Therese

Din blogg är helt underbar Jonas!!! KOmmer du att lägga ut Jitexlåten här på sidan? Måste ju träna in den tills Jitex kommer hit till Karlstad och möter alla losers i QBIK...

2006-01-02 @ 15:52:55
Postat av: Fralle -

Men Tessan, nu kläckte du min hemliga identitet=)
Nu är jag inte mystisk & spännande längre!
Kul att du gillar bloggen! Det var roligare än jag trodde med blogg.
Det kommer bli mer en inmarchlåt, jag lägger nog ut den om det går!

Postat av: Lasse

Jitex Rockar!

2006-01-02 @ 16:10:17
Postat av: Gloom

Jag brukar köra en klassisk power-nap, jag slänger ut lite gem (ja vi använder gem kraftfullt fortfarande!!) på golvet och sedan lägger jag mig framför dörren och slumrar in. Om någon skulle öppna dörren vaknar jag av dörren slår emot mina fötter och jag kan lugnt säga att jag plockar upp gemen som jag råkade tappa ut...

Men hade jag varit händig och fyndig som Bengt Falsterlind hade jag nog kunnat testa ditt förslag oxå!!

2006-01-02 @ 17:15:10
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Frallan

Alla tips är värdefulla! Speciellt om de innebär att man kan få några minuters sömn!

2006-01-02 @ 18:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback