Oh du svarta synd

Brrrrrrrp...öhr...rrrap....

Ursäkta det vara bara mina 12 koppar kaffe som talade!
Jag måste dra ner på den svarta synden, den lämnar min mage i ett försmädligt skick. Nästan som i Toyota-reklamen ( ...förra ägarn försäkrade att dte var...osv)

Jag kan ju inte gärna Snusa i stället i och med att jag slutat me det ( grundsyftet med denna blogg)

Däremot kan jag:

·          Bita mig i kinden tills det börjar blöda.


·          Trumma temat till Dallas på knäna.


·          Börja dricka något annat, kanske pucko


·          Knarka


·          Skrika könsord i snabbtelefonen


·          jobba


·          Lyssna på mina sura uppstötningar

·          Ringa fröken UR

Fler förslag???

Kommentarer
Postat av: emma

Mitt förslag är att vi kopplar min telefon till din så kan du få sitta & skrika åt dessa telefonförsäljare hela dagen om du vill, det är liksom win-win situation. Jag slipper våndas över att behöva säga nej & du får något vettigt (?) att göra!

Postat av: Fralle -

Gimme some....
Det är lugnt, jag kan läxa upp dem åt dig!

2006-01-05 @ 14:33:15
Postat av: Gloom

Bygga en flygplats är ju aldrig fel när man har abstinensproblem!!

Uppfinna något en andra gång!!

Städa toaletten!!

Försöka komma på en icke förutsägbar amerikansk film!!

Försöka komma på så många olika stavningar på efternamnet Löv!!

Prata finska utan att säga K, R och S!!

Ja, där har du lite i alla fall!! Som Leif G.W brukar säga...

2006-01-05 @ 15:50:02
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Fralle

Haha...mycket kul "att göra"-prylar där!

2006-01-05 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback