Odelaly, Spågummor!

Jag blir så trött…

Jag var så här ( visar med fingrarna) när att få åka med till Tyskland och se lite VM fotboll i sommar.
Men det brast på att vi förmodligen inte har råd med det, hotell, resa biljetter mm!
S börjar ju plugga nu, och min lönecheck är inte så fet att det inte märks om gumman halverar sin lön!
Vi hade biljetterna i handen nästan…
Det är svårt jobbigt när livet vänder en ryggen sådär!

Min Granne-man vill lura med mig på häxkonster!
Vi skall besöka en spågumma som skall läsa våra själar och prata med de döda.
Jag vill fråga Hitler; allvarligt Adde. HUR FAN TÄNKTE DU….och varför hade du en sådan ful mustasch, det såg ut som en fladdermus sketit dig på läppen!  Sedan vill jag bara försäkra mig om att farfar sitter där på ett moln med harpan och väntar på farmor, och inte förlustar sig med naket i Edens lustgård!

Jag tror inte på häxkonster, men jag är inte rädd att prova!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill inte reta gallfeber men jag hade resa och biljetter men tackade nej..oppsss!!

Postat av: Sanna

.....skojar!!

Just nu viker jag mig av skratt!!

2006-01-17 @ 11:46:26
Postat av: Fralle

Vi HADE verlkigen både resa & biljetter men inte pengar!
haha...=(

2006-01-17 @ 11:53:23
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Stackars, stackars Fralle! Har du sådär ont i kroppen nu av besvikelse?? Gulligulligull!!

Ska jag prata med Inge om löneförhöjning??

2006-01-17 @ 11:55:02
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Therese

jag hade kunnat ta biljetterna!!

2006-01-17 @ 12:25:33
Postat av: Frallan

Fralle: Therese din empatilösa kvinna, det är synd om mig. *snyft**
Sanna: Tack för uppmuntran i tider som är svåra =)

2006-01-17 @ 12:30:55
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Var glad att du inte har en fönstertittare!!

2006-01-17 @ 13:03:44
Postat av: Therese

Empatilös? Tack! Jag tar det som en komplimang! Endast empatilösa kommer någonstans här i världen!!

2006-01-17 @ 13:36:08
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback