Lurifaxen Frans!

I dag buggade jag ner till Tippen med lite bjäfs som blivit över det gångna året!

Tippen är nog det skummaste stället i hela Lindome-City, ljuset är gult, gubbarna är skitiga och folk verkar göra sitt bästa för att komma därifrån så snabbt som möjligt!
Själv tycker jag tippen är en trevlig plats, ett forum för lite kroppsarbete.
Jag måste sett ut som sjörövar-fabbe själv där jag haltad fram ( träningsvärken) och slängde frigolit bland textiler och oljor bland pappersåtervinningen.
Allvarligt, vem kan säga att han/hon lägger rätt saker i rätt container, det är ju "the joke of the day".
Ska man rota igenom alla säckarna, åh en bit frigolit, då skall den smulas över en obrännbar Container helts i hop med glaskross, och delar från bokhyllan Billy.

Jag hade 6 svarta sopsäckar. En Gangster mössa, en sleten svart stickad tröja, lite orakad och med frust & pust i ögonen.
Jag kan lova att minst 3 personer av 10 på tippen trodde jag hade lik i säckarna.
Möjligtvis om mina utdöda, fett-otrendiga kläder kan kallas lik!!
Jag lugnade i alla fall en tant som stirrade sig blind på mig med -Frukta icke, jag mördar endast adelsmän & förstfödda, min Fru.

Undrar vad hon sa till sin man, när hon kom hem!






Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur "buggar" du dig ner, hehe, förklara för det kan bli hur spännande som helst!

Postat av: frallan

metaforiskt min vän, jag dansade ner till tippen.
Glad för att bli av med all skit...eller nåt =)

2006-01-09 @ 21:16:15
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Gloom

Ditt inlägg fick mig osökt att tänka på en incident jag råkade ut för i Bosnien när jag var där sm FN-soldat.

Vi fick ett larm om att ett Serbiskt militär-fordon hade åkt in i ett förbjudet område och hade picnic!! Mycket provocerande!!!

Vi åkte dit i ilfart och när vi kom fram hade även den Bosniska militären kommit dit. Vi såg framför oss hotet om en rejäl konfrontation!!!

Vi gick fram till de Serbiska militärerna och frågade varför de skulle ha sin picnic just där?

Vi har ingen picnic svarade de, vi har likutväxling!!!!!!

Humor på högsta nivå!!!

2006-01-10 @ 09:18:03
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Frallan

Ännu ett i raden av otacksamma jobb: Likutväxlare

Lustig anekdot by the way!!

2006-01-10 @ 09:48:45
Postat av: Sanna

Fralle, jag tror att du är en i raden av de killar som får ont i kroppen av jobbiga tjejfilmer men vill hålla ut för att vara snäll, spring i benen av roliga saker (därav dansandet), dansar loss i smyg till en bra rockig låt som du tycker har rätta "takten"..hahaha du är rolig du!!

2006-01-10 @ 10:52:52
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Fralle -

Du kan inte ha mer rätt Sanna!!!!

2006-01-10 @ 11:14:40
Postat av: Sanna

...visst kan jag inte??

2006-01-10 @ 13:23:10
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback