Klagomuren

Så där ja, halva måndagen avklarad!
Nu skall jag bara panta 2400 burkar så jag har råd med tandläkaren på Fredag!

Jag kan inte förstå varför just tandläkare tar så hutlöst betalt.
Det är ju för fasiken billigare att bryta nyckelbenet än att plocka tandsten.
Och då slipper man dessutom få tandläkarens bröst masserandes mot skalpen i en halvtimma!
Dom skinnar alla Svennsons i landet ju tandläkaren-asen!
Man lurar inte en Classon, det skall jag tala om för dem på fredag!
Och jag tar ingen jävla feg-spruta för 50- extra, det är en principsak. Då lider jag hellre!
Kalla mig snål....big deal..jag skänker pengar till rädda barn och bjuder alltid frikostligt när jag har gäster.
Men plågisen och hans utsugar-kollegor borde skämmas.....det är ju kanske inte deras fel, men dom borde i alla fall klaga till högre distans!



Veckans nya jag: 2 löprundor & 2 styrkepass
Dagens mest underskattade låt: Comba ya my Lord
Dagens bästa: Äntligen Filip & Fredrik igen på femman i kväll!!!
Dagens bästa 2: Prison Break på TV3
Dagens felsägning: Undrar vilka skor Göran Kropp har på sig?( Det bryr sig han nog inte om nu, 6 feet under)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Med tanke på att vissa av mina tänder är av porslin blir jag supernervös av att gå till tandläkaren, upptäcker dem ett fel kostar det minst 5 000 kr! Jag har typ vägrat ett tag nu. Tror att jag klarar mig utan, vilket resulterade i att jag bland annat fick ett tandläkarbesök av mamma och pappa i julklapp, så nu MÅSTE jag gå.

Postat av: emmet

Hjälp. Har inte kollat din blogg på några dagar och baaam, massa nya intressanta inlägg. Visste varken ut eller in, kommentera här eller där. Du har gjort mig alldeles förvirrad. Kanske är du på väg att bli annat än bara en hobby-bloggare?! Lycka till med pantningen av burkarna! Din hund var söt, men tyvärr ack så hånbar! Still a pudel.

2006-01-09 @ 13:52:14
URL: http://emmet.blogg.se
Postat av: Frallan

Nåsta gång blir det pitbull...
Jag ska lära den att Grannens pitt = tuggleksak!!
Vilket spring dte kommer bli!
Kul att du checkar läget emmet....
Jag kanske är på G mot blogg-proffs??

2006-01-09 @ 14:28:12
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback