Färdig....

Och så var den klar.
Jitex BK´s inmarchlåt!
Med en snålisbudget på 2000:-, kunde jag och min vän Chrille inte använda hela vårt register. Vi ville haft lite levande el-gura på prodden, men fick nöja oss med lite synth-ljud från hans "Roland"-synth!
Vilket ohämmat får mig att tänka på "jag vill ha en synth frasan",, med galenskaparna!
Vi satt inlåsta i hans studio på Macel Music från olidligt tidiga klockan 10 till nu!
Men den blev bra, tunggungigt värre!
Tung blev även min hjärna då det inte fanns ens lite luft i studio-skapet!

Verkar bli en bil-resa till kroatien i sommar med sambo och ett par till!
Ska jag köra hamnar vi nog i Polen, så jag överlåter det till män med kompetens!
Hade inte vart så kul att semestera i en polsk bort-binderi fabrik!

Om en vecka kommer min Kusin hem från U.S.A, då måste jag hälsa på och krama henne lite!

Kommentarer
Postat av: Anna Tholinsson

Nu har jag också skaffat "blogg" fattar ingenting, så det blir lite hur som haver.

Haha..blir det inte parrt nästa vecka så blir det iaf dunderröjj den 21:a.
Ska bli spännande att höra din å Axelssons låt..hoppas den är bättre än den med Pia Sundhages "ljuvliga" stämma.

Postat av: Sanna

Jonas, hoppas att du fattar vad en bilresa innebär för ditt förhållande va???? Tänk om!!!

2006-01-07 @ 00:59:43
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Danne

När går det att köpa plattan då? Jag är ju nyfiken på resultatet.

2006-01-07 @ 11:40:41
URL: http://dustyrogers.blogg.se
Postat av: Fralle

Anna: kolar in pronto!
Sanna: Det är inte första gången, dessutom har vi med oss en fredsmäklare från Mölnlycke så det går seeekert bra!
Danne: Ska kolla om jag kan lägga upp den på nätet eller nåt!

2006-01-07 @ 11:47:45
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Fredrik

trevligt, jag vill också höra resultatet... haha... Jag kan ju säga att Spanien är otroligt U-Land jämnfört med Sverige... fast jag var ju iof bara på Lancarote nu... men det var sktigt och dant.. hur som helst det jag vill säga är att det blir nog as bra att bila till Kroatsien, mycket bättre än att bila till Spanien. (Vad håller jag på med...?)..

Hur som haver, ha det bra, och en god fortsättning på det nya året...

2006-01-07 @ 18:22:45
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback